Moment muzical. Obsesiile de luni.

Mi-a fost liniște și bine la finalul ăsta de săptămână. A fost cu soare și sport în aer liber (că doar ne trimise de-alde Make la Cea mai mare oră de sport), și cu constatări pozitive despre rezistența fizică. A fost grădină verde, cu pomi în care mai atârnau pe ici-colo cireșe, și apă, și…din nou, mult soare. Un drum cu mama pe care îl visam de luni de zile. Undeva, pe fundalul acestor liniști cumulate, mi-a sunat aproape non-stop o voce în minte. În diverse variante, ipostaze, stări.

Pe Jason Mraz nu l-am ascultat mult timp. Poate pentru că ascultasem de atâtea ori Live is wonderfull și I’m yours, de parcă îmi stătea în gât aproape. Apoi, nu mai știu exact cum, m-am trezit în telefon doar albumele lui. Și atunci am ascultat, din obișnuința de a îmi suna ceva în urechi dimineața, în drum spre job. Și m-am trezit fermecată iremediabil. Omul ăsta nu cântă, ci spune povești. Despre copilărie, despre iubiri, despre prietenie. Găsești invariabil în arta lui cel puțin un vers care să te facă să visezi, cel puțin o notă care să te rupă de azi, cel puțin o piesă în care să te îmbraci. Dincolo de toate, muzica lui Mraz gravitează parcă în jurul Iubirii, în fel și chip, fie ea cea care ne-a marcat ieri, sau cea pe care o desenăm pentru mâine. Iar Beautiful Mess mi se pare una dintre cele mai frumoase povești muzicale în jurul cărora poți construi la nesfârșit scenarii proprii.

Și pentru că e luni, vă las trei piese. Liniștite și pentru suflet, că așa mi-e starea momentan. Să fiți cuminți! 🙂

Cu piesa asta a început totul.

Apoi, niște versuri care cântă extrem de frumos.

Ultima obsesie descoperită, via un prieten drag. In momentul de față, una dintre cele mai ascultate piese de către subsemnata 🙂

Lasă un răspuns

