Lejer. De vară.

Zilele acestea sunt undeva, departe. Cu minte, cu trupul, cu mine. Visez cu ochii deschisi la plimbări lungi, la picioare care să mă doară de mers, la sute de poze care așteaptă să fie sortate. Până una alta, purtăm conferințe pe mess despre avioane, rezervări, hoteluri.

Între timp, a răsărit vara de prin asfaltul orașului, iar eu mi-am aliniat frumos rochiile și fustele colorate. Caut buchete frumoase de orhidee și mă pierd între pagini cu zeci de modele, până ajung să văd flori crescând din parchetul încins de soare.

Revin când o să am ceva idei mai concrete 🙂

Momentan, îmi permit doar să respir-zâmbesc a un soi de mulțumire interioară, și să vă doresc și vouă fix aceeași stare.

Lasă un răspuns

