Moment muzical. Liniștea altfel.

Sunt zile la finalul cărora ți-ai închide eul într-o cutie și ai hiberna o perioadă. Sunt săptămâni la finalul cărora orice urmă de energie pare a ți se fi scurs prin unghiile mai mereu colorate ciudat și în care orice plan prestabilit pare prea departe pentru a îl mai ajunge.

Atunci când am fost la primul lor concert live și am plecat de acolo plutind pe un norișor de energie pozitivă, îmi șoptise cineva că vor reveni în București pentru lansarea DVD-ului Live Underground în varianta Blu-Ray (o premieră în Românie) , pe 2 iunie, la Verona. Și de atunci mi-am notat mental să merg. Azi am tras de mine pentru a ajunge, la pachet cu frate-miu tocmai ajuns și el de la Ploiești, mai mult din principiu și dintr-o promisiune anterioară decât de stare de concert.

Cu toate acestea am plecat de acolo zâmbind. A fost altfel, așa cum uneori ai nevoie după ceva zbateri interioare să te așezi în ordine, înainte de a alerga din nou. Au fost piese pe care le știam în varianta unplugged, și unele pe care acum le-am descoperit prima oară așa.  A fost poveste cu Apolodor spusă de Ada Milea, și un domn Andrieș plin de șotii (și romanțe, pentru cunoscători 🙂 ), căutând Cea mai frumoasă zi. A fost un cvartet care s-a încadrat frumos în peisajul unor piese pe care le știam. Revin săptămâna viitoare cu o recenzie completă, pe ForeverFolk.

A fost, la urma urmei, așa cum trebuie să fie un moment trăit frumos. Și cântat din toată inima. Le mulțumesc băieților de la byron pentru asta.

Concluzie: totul e minunat, fie șoptit, fie nu! 🙂

Un gând despre &8222;Moment muzical. Liniștea altfel.&8221;

Lasă un răspuns

