Anti-depresive

No, dragilor, așa-i că vremea de afară vă apasă? Așa-i că nu mai aveți chef de nimic, și ați dormi non-stop, numai că dormitul nu vă plătește, și prin urmare vă târâiți, cu greu, prin bălți, doar pentru a constata că iar plouă? Cel puțin, în cazul meu, trebuie să recunosc că doza de mobilizare pentru a face orice atunci când e vreme din asta trebuie dublată. Și-apoi ce mod mai fain de a te mobiliza e altul decât a te bucura de chestii faine.

Spuneți că nu există? Ia uitați cum sar copiii în ploaie pentru a se bucura de un spectacol bun. Recunosc că mi-aș fi dorit enorm să ajung la FITS. Din motive obiective l-am ratat și anul acesta. Noroc că am de unde citi și simți măcar o parte din bucuria spectacolelor de acolo, plus parte din spate, cea de care de (prea) multe ori uităm.

Ia luați-vă puțin timp să visați. Sau să planificați ceva frumos, pentru oameni dragi. Eu mi-l aduc pe frate-miu la București în weekend, și deja am program plin, indiferent de ploaie sau nu. Cu byron unplugged, în tereasa faină de la Verona. Cu țopăituri și zâmbete copilărești, la concert Lala Band, duminică (cadoul special de ziua copilului 🙂 ). Cu o pauză duminică, pentru ca cei de la Foto Union să facă un Portret de copil, și așa mama să aibă poze frumoase cu ambii plozi.

Plouă, e drept. Dar hai să nu lăsăm ploaia să ne plouă în noi. O să vină soarele curând, și e vară, și e frumos și e vreme de plecat. Măcar cu gândul, pentru câteva ore.

 Să aveți o săptămână frumoasă.

2 gânduri despre &8222;Anti-depresive&8221;

Lasă un răspuns

