Plec puțin

Așa, ca în melodia Alinei Manole. Doar nu ca să adun ceva (sau nimicI, ci pentru a îmi umple ochii de verde, inima de senin, sufletul de zâmbete prietenești. Anul trecut a fost Dobrogea. Anul acesta fugim la Porțile de Fier.

Și nu uităm că sâmbătă e zi de curățenie națională, așa că vom merge să strângem câte gunoaie vom putea. Așa cum bine zice Make, orice exemplu personal contează și poate ajuta să schimbăm ceva.

Mă simt acum ca un copil înainte de excursie. Am ajuns târziu acasă, mai am ceva pregătiri de făcut înainte de plecare, și în comparație cu orice altă vineri, pun pariu că mă voi trezi înainte de a suna alarma de la ceas. Cred că mă simt așa și pentru că prima dată pe anul acesta când plec să descopăr colțuri frumoase de țară. Și pentru că mi-era atât de dor.

Fuga mea spre relaxare a început oarecum de ieri, depănând povești cu o amică dragă, plecată pe alte meleaguri. Și un popas de câteva piese la Folk Frate. Cât să ne aducem aminte de escapade din liceu și de albume cu Pasărea Colibri ascultate în neștire.

Ne citim de luni încolo. Poate chiar de duminică seara 🙂

Să aveți un weekend frumos!

Lasă un răspuns

