Moment muzical. Surpriza frumoasa a unui concert live.

Acum ceva timp, cineva mi-a trimis cineva mi-a trimis o piesa de-a lor. Am ascultat-o atunci des, pentru ca avea darul magic de a imi umple bateriile. Nu mi-as fi imaginat piesa cantata acustic, si totusi in seara aceasta m-a umplut de o bucurie neprevazuta si o energie nebanuita dupa zilele mele destul de haotice.

Ceva mai apoi, printr-o conjunctura un pic nefericita ce a dus la impartit de lucruri si mutari neprevazute, m-am trezit acasa cu un DVD acustic. Pe care l-am ascultat de atatea ori de atunci, incat astazi nu mai merge. Pentru ca mintea mea blonda nu s-a gandit sa ii faca o copie. Cam tot atunci am spus prima oara: ce fain ar fi un concert live cu oamenii astia. In aceeasi perioada, lansau un nou album, care mi s-a parut a suna ireal de bine.

In cei mai aproximativ 4 ani de cand le-am ascultat piesele, am avut momente in care le-am folosit pentru a regasi putina energie, sau pentru a imi vedea starile mele in muzica lor, pentru a re-gasi o idee de Frumos. Si am crezut ca nu se poate mai mult de atat. Am mers la primul meu concert live cu inima impartita si am plecat cu o stare extrem de subiectiva. Am ascultat, am dansat, mi-am simtit pielea de gaina, mi-am umplut bateriile.

Am stat in fata de tot, pentru a vedea si prinde tot ce se intampla pe scena. Dincolo de niste muzicieni exceptionali (asta stiam din piesele ce imi ruleaza in playlist), am vazut niste artisti care transmit energie, frumos, si stare de bine. Poate in aparenta nu are nicio legatura, dar am plecat cu aceeasi stare cu care am plecat dupa concertul Alifantis. Dar stiu eu ca undeva, exista si legatura acesta 🙂

Trupa de care va vorbesc se numeste byron si tocmai ce m-am intors de la lansarea DVD-ului Live Underground. Vom reveni curand cu detalii. Nu e folk, dar ne place!

Seara faina 🙂

Lasă un răspuns

