Ziua ei

Pentru mine, de mult ziua de 1 mai nu mai reprezintă doar o zi liberă în calendar. Pentru mine, e ziua ei. A bunicii mele dragi, care m-a crescut, care făcea mereu prăjituri când știa că ajung la țară, care se apuca de făcut clătite în miez de noapte, doar pentru dragul nepoților. Mamaie, dincolo de anii care au trecut peste ea, dincolo de zecile de veri petrecute în grădină și îngrijind casa, florile, orătăniile, a rămas frumoasă și zâmbitoare. Și rămâne un exemplu de femeie care știe să se respecte, căreia îi place să se îmbrace frumos și elegant și care refuză să poarte negru atunci când există atâtea culori în paleta zâmbetelor. Ne-a rugat să îi cumpărăm costum de ziua ei, și ne-am conformat. Am stat în curte, băieții au făcut grătar, eu și mama am făcut tort. A fost frumos, ca orice moment pe care îl prețuiești de 10 ori mai mult cu fiecare an care trece, pentru că nu știi dacă va mai urma.

La mulți ani, mamaie!

Vă las câteva poze.

Frate-miu și tata făcând grătar

 

Mamaie și costumul cadou

 

Tort aniversar. Cu multă lămâie.

Subsemnata, mamaie, și unchi-miu

 

2 gânduri despre &8222;Ziua ei&8221;

Lasă un răspuns

