Un copil, niște muzică, câțiva bloggeri

Să vă explic ceva: eu nu sunt o persoană foarte ușor impresionabilă. Momentele în care ajung în punctul acela în care îmi vine să urlu de fericire, sau să îmi dea lacrimile dintr-o emoție foarte puternică, sunt rare și, într-o proporție covârșitoare, sunt legate de oameni care îmi sunt extrem de aproape.

Dar, cum în orice afirmație generalistă, există excepția, există cazuri care mă înfioară. Iar acestea aparțin, preponderent, celor legate de copii cu diverse probleme. Poate pentru că mă uit la frate-miu, azi deja aproape adolescent, și plin de viață, și mă gândesc că sunt copii care nu se pot bucura la fel ca el. Pentru că mă uit la finuța mea, incredibil de deșteaptă pentru cei câțiva anișori pe care îi are, și care a trecut deja prin câteva operații la ochi, dar deja unul a fost pierdut definitiv, și unul e greu recuperabil. Pentru ca o aud cum vorbește despre discriminarea pe care o simte din partea altor copii, doar pentru că nu vede, și o văd cât de motivată este de cursurile Braille la care merge săptămânal. Și mă întreb mereu cum va fi când va mai crește. Mă impresionează copiii care nu se pot bucura deplin de copilăria lor. Și sunt conștientă că nu vom putea niciodată să îi ajutăm pe toți, dar fiecare copil care poate recupra zâmbetul deplin e un motiv să fim și noi puțin mai buni.

Săptămâna acesta îl ajutăm pe Ștefănuț.Un copilaș ale cărui multiple probleme la naștere ar fi pus jos până și cele mai optimiste prognoze. Dar pentru care părinții au luptat, ajutați de medici, de terapii recuperatorii, de operații. Astăzi, Stefănuț este pe drumul cel bun pentru a fi un copil la fel ca oricare altul. Dar mai sunt terapii de făcut, medici de văzut, pastile de luat.

O să mă întrebați acum care e legătura dintre Ștefănuț, muzică și bloggeri. Acum ceva vreme, Make a strâns mai mulți bloggeri la un loc, pentru a cânta pentru un al caz special. Atunci s-a născut conceptul Acoustic Bloggers, ce aduce laolată niște bloggeri cu chef de cântat, dar ce se concretizează și ca un exercițiu de solidaritate. E pâna la urmă, un eveniment la care toți cei implicați se simt bine (știu sigur atât din declarațiile celor care au fost pe scenă, cât și din calitatea de spectator 🙂 ), dar dincolo de acesta, fac din asta un motiv de zâmbet pentru un copil.

Miercuri, 25 aprilie, la Joy Pub – Acoustic Bloggers 3. S-au făcut înscrierile, s-au început repetițiile, există deja un prim invitat confirmat (în persoana lui Dan Byron – din reader mi se șoptește subtil cum că ar pune la cale ceva ispravă muzicală alături de Chinezu).

 Haideți să construim un zâmbet, din zâmbetele și donațiile noastre! Ne vedem acolo, da?

Lasă un răspuns

