Coincidențe cu lămâi

Bine v-am regăsit. Sper că sunteți bine, voinici, nu ați mâncat prea mult, ați dormit destul, v-ați bucurat cum se cuvine de zilele frumoase în familie (măcar sufletește, că afară știu și eu că a plouat). Eu, conform unui bun obicei la zile mari și bine planificate, am răcit. Așa că mi-am petrecut zilele stând în pat, butonând televizorul, râzând cu frate-miu, ronțăind bunătăți făcute de a mea mamă.

Apropo de bunătăți: a găsit mama o rețetă (de post chiar) de ruladă cu ciocolată și lămâie genială. Am făcut pentru ziua mea la job, și a avut succes. Apropo de zăcut, am băut mult ceai cu lămâie. Și soc. Că cică e bun. Apropo de lămâi…nu că n-aș fi eu acră destul (zice lumea 🙂 ), dar mă declar fan al dumnealor. Tocmai de aceea, mi-a plăcut ideea Raluxei de a căuta câteva cititoare care să testeze limonadă cu bere, un  produs nou pe piață, destinat demoazelelor finuțe precum subsemnata, care nici măcar o bere întreagă nu pot bea fără să le stea în gât 🙂

Apropo de coincidențe, printre toate lămâile din ultimele zile, tocmai am aflat că voi fi una dintre cele care vor gusta și vor povesti despre 🙂

Să fiți zâmbitori! Dacă vreți să scăpați de niște calorii sau pur și simplu să vă creșteți nițel starea de bine, puteți merge să zbânțuiți un pic pe ritmuri de Viteza sângelui meu, cu Maya, în Joy Pub, mai pe seară nițel. Promit să vă susțin, mental, în timp ce voi mai savura o cană de ceai 🙂

Lasă un răspuns

