26

Au trecut câteva zile de la trecerea spre un nou an (an de viață al subsemnatei, să ne înțelegem, că știu și eu că a trecut ceva mai mult de la 1 ianuarie 🙂 ). Zile de primăvară, cu soare, cu nori trecători, cu oameni aproape.

Dincolo de cadouri frumoase, de momente speciale, de spontaneități, de zâmbete, am tras o linie. Nu îmi fac planuri pentru mâine, nici reproșuri pentru ieri. Știu doar că, în momentul de față, sunt conștientă mai mult de cât oricând de importanța oamenilor sinceri, frumoși, și care sunt aproape. Pentru că, mi-am început cel de-al 26-lea an de viață cu sentimentul că, atunci când vrei să te bucuri și să trăiești frumos, trebuie să lupți un pic. Cu negurile proprii, cu negurile altora.

Simt că am crescut. Dincolo de modestie, simt că am crescut frumos în ultimul an. Și nu pot spune decât Mulțumesc oamenilor care m-au ajutat să fac asta. Voi merge în continuare la concerte (primele pe listă sunt, în ordinea numerelor de pe tricou: concertul Maya, concertul Poesis și Acoustic Bloggers – 3), voi ieși la plimbare (prima va fi pentru Let’s Do It Romania, la inițiativa lui Make, până la Porțile de Fier), voi profita de timp frumos  (primul plan e să-mi umflu și eu roțile la biclă 🙂 ) și sper eu, voi crește sufletește în continuare.

Bilanțul meu, acum, când am făcut 26 de ani, nu se mai numără în banii pe care îi am sau nu, în relațiile pe care (visez să) le am sau nu, în dezamăgiri. Ci doar în momentele din care am învățat ceva (chiar dacă dureros), în cele în care am simțit, în cele în care mi-am permis să continui să visez și să cred în Sinceritate, Iubire și Prietenie. Chiar dacă mă repet, Mulțumesc vouă, celor care ați fost acolo. Mi-ați dat palme, m-ați încurajat, mi-ați oferit un umăr.

Bineînțeles, vă mulțumesc și pentru cadourile faine primite, pentru cărți, mixere (da, oamenii care sunt aproape știu de ce ai nevoie, și atunci s-a întâmplat ca familia de acasă să cumpere același cadou ca familia de suflet din București – nu-i bai, unul din ele va deveni aspirator 🙂 ), eșarfe, brizbrizuri, și multele flori (unele care mi-au înveselit biroul de luni până azi, altele care îmi tot înveselesc casa). Și mai ales că lângă voi sunt cea mai 🙂

Să fiți Fericiți! Să fim!

(sursă foto)

Un gând despre &8222;26&8221;

Lasă un răspuns

