Moment muzical. Aniversar.

Concomitent cu primăvara, îmi urlă sângele în vene, așa că închid bine Cutia Pandorei, chiar dacă tu taci, din roua unei dimineți urma să mă transform în ploaie de amiază. La timpul trecut, am strigat după tine, un secol sau două. La timpul prezent-ipotetic ți-aș desena un avion în furtună de vise, și poate te-aș iubi așa și-așa. La final, cine pleacă primul din iubire? Cine are curaj, așa că plec un pic s-adun nisipul din nimic. Așteptând să-mi cumperi o lună pătrată, în noaptea asta m-am împăcat cu toate femeile.

Colaj de versuri și momente, la aniversarea de 3 ani de Lună Pătrată, a Alinei Manole. Revenim cu povestea unui concert frumos, în curând pe ForeverFolk.

Știu că afară miroase a ploaie. Dar azi mă simt verde. Ceea ce vă doresc și vouă. 🙂

Lasă un răspuns

