Dor de ducă

Dacă acum vreo două zile vă povesteam că poftele mele vin la pachet cu emoțiile, azi mă destăinui și vă spun că pentru mine, dincolo de lalele, zi de naștere a persoanelor dragi și a subsemnatei, și astenie, primăvara echivalează cu plecatul.

Să ne înțelegem, dor de ducă am eu cam permanent, pentru că nu există plăcere mai mare decât a vizita un loc nou, sau unul vechi și drag. Iarna pentru mine plecatul nu e neapărat o opțiune: sporturi de iarnă nu practic, pentru cățărat nu am echipament adecvat și oricum după două ore de bulgăreală și oameni de zăpadă prefer o cană de vin fiert, așa că la primele raze ale soarelui, cum intru în teniși și geacă subțire, mă apucă așa…un dor de ducă. 🙂

Aș pleca la Roma. Nu știu de ce, că nu am vizitat orașul ăsta decât o dată, și atunci toamna târziu. Dar au un parc mare în care nu mi-am pus picioarele, și cred că plinul de verde mi-ar ajunge să-mi încarce bateriile pentru zile mai înnorate.

Aș fugi până la Sibiu. Pentru că acolo am avut parte de cel mai frumos început de primăvară…la final de februarie 🙂

Dacă m-aș putea teleporta, sigur aș ajunge până la Vatra Dornei. Într-un final de primăvară, mi-am găsit liniștea acolo.

Aș zâmbi la un colț de mare. Aș urca un munte. Aș vizita o cetate.

Orele de timp liber îmi sunt pline de trasee imaginare, pe soare dulceag, de oameni colorați.

 Îmi aduc aminte de o promisiune personală, de acum vreo doi ani, ca măcar la o lună-o lună jumătate, să îmi acord plăcerea fugii spre frumos. Sau poate e doar promisiunea unei evadări temporare, un timp fără timp în care să mă bucur fără niciun semn de întrebare.

Primăvara e echivalentă cu dorul de ducă. La urma urmei, e dorul unei descoperiri care să te lase fără aer, a unei dimineți în care să râzi senin, a unei clipe care să te re-întoarcă spre tine.

Primăvara e despre tine, personal și plăcerea de a re-naște.

Așa că weekend-ul acesta ne citim de la Pitești, de la Campionatul Național de Poliatlon pentru Copii 11-13 ani, unde frate-miu e concurent 🙂 Vă rugăm insistent să ne țineți pumnii!

(sursă foto)

Lasă un răspuns

