Vis. Cadou

povesteam acum ceva vreme despre proiectul celor de la FotoUnion, pe numele său Portret de femeie, și cum mă tenta ideea. Alături de siameza roșcată și de blonda de la risc ( 🙂 ), ne-am fotografiat în cea de-a șaptea zi a proiectului. Astăzi au sosit rezultatele. Și am rămas cu gândul zâmbind și cu certitudinea că imaginea prinsă de Cristian Șuțu este imaginea mea așa cum mi-aș dori-o în fiecare dimineață. Mai ales în dimineți precum cele de săptămâna asta, când lucrurile pragmatice, evenimentele neașteptate, mici răutăți inutile, m-au acaparat.

Eu sunt omul care visează. Care iubește pantofii cu toc mic și cu bot puțin rotund. Căruia îi plac dantelele, materialele suprapuse, ploile de vară.  Eu sunt cea care își dorește o nuntă în aer liber, cu tematică retro. Eu mi-aș cumpăra numai pălării, rochii pastelate și gablonzuri perlate. Eu încă visez la Făt-Frumos și dragoste ca în povești, cu accente personale (doar e povestea mea). Eu sunt cea de mai jos, așa cum uit uneori că sunt.

E un portret neașteptat nu pentru că nu mă reprezintă. Ci tocmai pentru că e partea din mine care de multe ori dispare în umbră. Mulțumesc.

Pe pagina de Facebook a proiectului puteți vedea toate fotografiile mândrelor și frumoaselor doamne, dar și un making of, unde am regăsit și varianta noastră de trio minune 🙂

Să aveți o seară în care să visați frumos. La fel ca în fiecare zi.

Postul acesta nu e pentru publicitatea băieților, se descurcă ei singuri la capitolul ăsta, cred. Ci pentru că am realizat acum câteva minute, într-o convorbire telefonică, ca sunt lucruri pe care le poți scrie mai ușor, decât spune. Și că uneori detaliile mici contează cel mai mult.

Un gând despre &8222;Vis. Cadou&8221;

  1. Nici nu mi te-am imaginat altfel! Pentru ca trebuie sa recunosc ca mi-am imaginat cum arati, cam de …aproape doi ani si vreo trei luni! 🙂
    Cu toate visam (unele au visat) la Fat-Frumos si calul alb (la unele devenit cal verde pe perete)! Am un mare defect: la vise nu ma intrece nimeni! Sunt profesionista, cu vechime! :)) si intotdeauna ma exprim foarte bine in scris, amutesc cand trebuie sa vorbesc 🙂
    Iti multumesc pentru fotografie, chiar daca stiu ca nu exist decat pentru mine insami!
    Ti-as ura sa ramai asa cum esti, dar stiu deja ca oamenii nu se schimba niciodata, si ar fi in van! 🙂

Lasă un răspuns

