De ziua ei

Aș putea scrie despre ea povești întregi, poate aproape un roman, din care fur frânturi la fiecare întâlnire de suflet pe care o prindem câteodată, în seri de vineri târziu. Aș putea spune cele unmiliondouasuteșaptezecișitrei de sfaturi pe care mi le-a dat, momente în care mi-a fost alături, clipe în care m-am regăsit în ochii ei. Aș putea scrie despre cum m-a învățat să cred, să lupt, să merg mereu înainte spre mai bine și mai frumos, sau despre cum uneori, îmi regăsesc atitudini de acum în povețe de atunci. Aș putea chiar recunoaște că a avut de multe dreptate, chiar dacă a trebuit să mă dau eu cu capul de pereți înainte de a admite asta. Sau despre cum anumite trăsături precum încăpățânarea, simțul pentru dreptate și dragostea de muzici și poezii frumoase sunt înscrie în clanul Badea dincolo de gene.

Așa că, chiar dacă a trecut de perioada când la aniversări făcea planuri doar pentru ea și acum le face mai mult pentru noi, chiar dacă bilanțurile ei nu sunt mereu după placul ei, chiar dacă uneori e doar om cu dureri și probleme, de ziua ei îi las un gând frumos (via Daniel Chirileanu)

Mamă,
Tu nu eşti zână şi nici zeu,
Nu eşti nici om, nici Dumnezeu.
Eşti şi prieten, şi stăpân,
Copil de şcoală şi bătrân;
Eşti alergând, răstimpul greu
Dar, de rămas, rămâi mereu
Ceva din om,
Ceva din Dumnezeu.

La mulți ani, mama!

De la strânga la dreapta: mama, mama ei și plodul răsfățat de amândouă

Lasă un răspuns

