Pentru voi

Cele care mi-ați influențat viața, fie că ați știut despre asta sau nu

Cele de la care învățat că eleganța nu stă în tocurile cui, ci în zâmbet, atitudine și cuvinte potrivite

Cele care puteți plânge la un film siropos, dar puteți bate cuie atunci când e cazul. Metaforice, și nu numai

Cele care ați fost lângă mine atunci când m-am julit, am fost bolnavă, am terminat liceul, m-am crizat sau am fost fericită, mereu cu înțelegere și înțelepciune

Cele de la care știu că uneori e mai bine să taci și să faci

Cele de la care am învățat să înșir cuvinte. Mai întâi sub formă de bastonașe și liniuțe, mai apoi sub formă de povești

Cele de la care am învățat că iubirea se dăruie nu pentru perfecțiunea celui de lângă tine, ci pentru forma ei atât de imperfectă

Cele care mi-ați fost alături de când mă știu. Cele care mi-ați fost dascăli. Cele care îmi sunteți prietene. Cele care îmi sunteți întâlniri întâmplătoare de la care primesc lecții de viață, de dragoste, de frumos.

Cele care puteți sta lângă copilul bolnav îngrijindu-l, pentru a vă șterge lacrimile pe furiș atunci când credeți că nu sunteți văzute.

Cele care iubiți florile, răsfățurile mici și mari, dar puteți trece prin furtuni cu ochii închiși și luptând.

Cele care m-ați modelat. Care mi-ați fost exemplu. Care ați lăsat o urmă, uneori abia vizibilă, în ceea ce am crescut.

Mama. Mamaie. Vanușa. Doina. Doamna Învățătoare Berciu. Doamna Necula. Mihaela, prima profă de engleză. Mihaela, profa de înot. Ioana Anastasiu…și toate celelalte femei care mi-au fost în preajmă, și sunt parte din mine.

…nu pot spune nimic mai mult sau mai frumos decât Mulțumesc!

Și, pentru voi, cele care îmi citiți blogul, să vă dea cel de Sus cât mai multe Femei frumoase de la care să învățați. Și să creșteți frumos, după chipul și asemănarea lor. Să vă îndreptați un gând de bine spre toate cele și vouă, la fel ca și mie, v-au făcut să fiți, la urma urmei, Oameni mai buni.

O primăvară minunată, doamnelor!

3 gânduri despre &8222;Pentru voi&8221;

  1. Onutza, mi-ai smuls o lacrima din strafundul sufletului, cu adevart minunate cuvintele.
    Iti multumesc si iti doresc sa ai o primavara excelenta.
    Astept noutati
    🙂

Lasă un răspuns

