Portret. Cadou.

Eu sunt una dintre persoanele alea care fuge de aparatul foto. Pentru că prea rar am certitudinea ca îmi place o poză. Pentru că zâmbetul meu de poză e fals. Sau strâmb. Puținele dăţi când stau sunt fie fiindcă îmi doresc o poză cu cineva drag. Fie pentru că e un moment care indiferent de imagine, îl doresc într-o cutie de amintiri. Fie pentru că am încredere în cel care apasă pe buton şi știu că va surprinde o stare, mai mult decât o imaginea de-a mea. No bun, la acest ultim capitol nu sunt mulți oamenii care să poată face asta.

Dar ştiu doi a căror muncă mă face să zâmbesc zilnic. Pentru că imaginea surprinsă de ei în cadrul proiectului Portret de familie, alături de ce doi oameni care îmi sunt prieteni, confesori, colegi şi parteneri de dispute (adică Raluca şi Make – toţi trei formând familia Foreverfolk 🙂 ) e prinsă undeva, pe birou. Îmi e dragă poza asta pentru că nu ţin minte să am alta în trio-ul ăsta. Pentru că zâmbim. Pentru că ne face să fim noi.

Cei doi despre care vorbesc sunt Cristian Şuţu şi Radu Bădoiu. Împreuna, sunt Foto Union. Şi între 1 și 8 martie, ne aşteaptă – pe noi, doamnele – la studio. Pentru Portret de Femeie – ediția 2012. Pentru ceva mai mult decât o fotografie. O poveste doar cu noi. Şi un cadou frumos, puţin egoist, şi inedit.

Eu aş merge. Voi?

2 gânduri despre &8222;Portret. Cadou.&8221;

Lasă un răspuns

