Waiting for spring

Mi se pare că primăvara ce va să vină îmi lasă așteptarea să curgă prin vene. De dragul ei, mă pregătesc de dezgheț și mi-am luat cizme de cauciuc. Mi-am pus bine inima pe pervaz, să culeagă din razele de soare. Puține, dar bine venite. Azi n-am purtat mănuși, și degetele mele nu au ajuns acasă roșii. E semn de cald. E semn că mi-e bine sufletește, căci cu răceala mai am nițel de tras.

Vânez bucățile de cer senin și aer cald cu un înfometat ce primește pentru prima dată pâine caldă. Mi le așez în straturi sub piele, și aștept să încep să strălucesc verde în curând. Îmi aștept transformarea, pentru că știu că e aici, undeva, în preajmă. Deja ne-am pus haine noi la site.

Să-mi aștept primăvara e cea mai plăcută așteptare. Așa că săptămâna acesta mă retrag să fac mărțișoare. Mostra e mai jos, cu primele cinci încercări. Floare din stânga are cinci petale, să știți, doar că nu a încăput în poză. Cândva, o să am un aparat foto, și veți vedea mai clar 🙂

Lasă un răspuns

