Just another Valentine blog post :)

Cred că mă bucur că zilele astea toată lumea a fost ocupată să scrie despre zăpadă, pentru că a fost mult mai puțin timp pentru minunatul și mult-prea-dezbătutul Valentine’s Day. E bine și că e prea frig pentru ca am fost feriți de invazia de tarabe pe care iubirea se cumpără la kilogram, sub formă de perne-inimioară roșii, plușate sau ursuleți musai roz. Cu cât mai mari, cu atât mai mare dragostea.

Dincolo de astea, am obosit să aud pe repeat și la infinit clasicele replici anti-14 februarie. Cum, nu le știți? Acelea cu dragostea se dovedește în fiecare zi și cu dar lasă, că avem noi Dragobetele nostru.

No, bun. Pe-asta cu Dragobetele o tratez scurt. Eu nu am auzit mai multe despre Dragobete și nu am văzut tot felul de eventuri în jurul zilei acesteia, decât în momentul în care 14 februarie sucise mințile tuturor. Până la urmă, orice ați alege, fiți consecvenți cu alegerea astea. Adică nu spuneți că nu vă place V Day pentru că Dragobete, și de Dragobete vă faceți că nu știți ce zi e. Că nu-i frumos. Pe mine m-a învățat mama că atunci când faci o alegere, mergi cu ea până la capăt. Bine, eu duc la extrem învățătura asta, dar asta e altă poveste.

Nu spune nimeni că dragostea nu se dovedește în fiecare zi. Prin gesturile alea mărunte, cum ar fi că spală vasele, te ia în brațe când ești nervoasă, sau te sună doar pentru că…vroia să te audă. Prin alea 1001 de gesturi care definesc atât de personal și intim dragostele noastre. Dar nu-mi spuneți mie că orice zi e prilej de declarații. Fie ele sub formă de flori, cine romantice sau lumânări.

Nu-mi spuneți voi, dragi cititoare ale mele, că nu vă place o zi în care dragostea să aibă un motiv (fie el și unul atât de comercial și răsuflat precum V Day) să fie mai cu roz și mai pufoasă. Nu-mi spuneți voi, dragi cititori ai mei, că nu vă place zâmbetul iubitei atunci când i-ați cumpărat bălăria aia care îi place, chiar dacă a degerat de la florărie până acasă. Că nu vreți și voi porția voastră de răsfăț casnic, când ea probează un cadoul al ei pentru voi.

Nu știu la alte domnițe cum o fi, dar mie îmi place să primesc flori/ciocolățele/prostioare sub formă de animale de pluș. Ideal e să le primesc fără motiv, doar pentru că așa s-a gândit el. Dar cum nu mereu e așa, eu zic că nu mai e cazul să aruncăm cu noroi într-o idee de sărbătoare doar pentru că e de la alții. Eu îmi accept faptul că, dincolo de masca de wonder-woman pe care o port zilnic, sunt și siropoasă, și romanțioasă și nebună după gesturi frumoase din partea lui. Că doar de-aia m-a făcut mama la genul feminin 🙂 Azi e doar o zi-pretext să fim răsfățate și să răsfățăm, să ne aducem aminte, să ne iubim mai cu foc. Mai ales la frigul de afară.

Așa că…de ce să fim contra?

Dacă doriți să discutăm și nu mă prinde zăpada în drum, ne vedem pe seară, la concertul deja tradițional al lui Make. Să fiți iubiți!

Un gând despre &8222;Just another Valentine blog post :)&8221;

Lasă un răspuns

