Mașinile anului 2011

Există o părere preconcepută că despre mașini își pot da cu părerea numai cei de gen masculin. Bărbați feroce, avizi de cai putere, pentru care mașina e un statement al nivelului de testosteron.  Până acum vreo doi ani, ce-i drept, n-aș fi făcut niciodată diferența între o berlină sau un model hatchback, și nici nu m-aș fi prins că diferențele subtile (cum ar fi forma farurilor) pot indica modele mai noi sau mai vechi. Mașinile erau mașini. Și cam atât.

Între timp, am ajuns să lucrez într-o lume în care mașinile ne sunt motor esențial de activitate. În care discuțiile la cafea/țigară se poartă la parterul sediului din Floreasca, cu o gașcă veselă de băieți făcând comentarii. Curiozitatea m-a făcut uneori să caut modele de anumite mașini pe net, pentru a vedea ce-i cu ele, de ce costă cât costă sau pur și simplu cum arată (să nu uităm totuși că apartenența mea la genul feminin îmi dă dreptul să zic din prima dacă o mașină e ok sau nu, doar pentru că arată ca tăiată din fierăstrău 🙂 ). Cum ne-cum, a început să mă fascineze lumea mașinilor. Într-un fel, cred că acesta a și declanșat începutul școlii de șoferi, de altfel amânată nepermis de mult.

Dându-mă eu prin reader azi, văd la Make un clasament propriu pentru mașinile anului 2011. Bine, clasamentul face parte din încercarea de a stabili Mașina Bloggerilor, în cadrul Autovot 2011. Nu sunt expertă în mașini (nici nu aș afirma vreodată asta), dar pot spune ce îmi place. Rezultatele sunt următoarele.

La categoria accesibile am făcut alegerile din următoarele considerente: cu Ford Focus m-am și plimbat puțin, am citit mult despre el și pare de departe una dintre cele mai dorite și de dorit mașini ale anului trecut. Îmi place că e mare, fără a fi greoaie. Și că are niște variante de culori nebune 🙂 VW Bettle e mașina pe care mi-aș achiziționa-o, dacă aș avea un cont mai mare la bancă. Peugeot 508 – pentru eleganță.

La premium. Audi pentru că îl asociez cu ideea de lux clasic. Și pentru că am auzit numai de bine. Mercedes pentru că modelul Clasa B mi se pare o combinație inedită și extrem de reușită între o mașină tip family și o mașină a cărei marcă este echivalentă cu eleganța. Mini, pentru că e simpatic. No, motive de damă.

Voi ce ziceți? Cum preferați? Ce v-ați achiziționa? 🙂

Autovot 2012
Am votat cele mai tari maşini
lansate în România în 2011

Maşini accesibile
car
Locul 1: Ford Focus
Locul 3: Peugeot 508
Maşini premium
car
Locul 1: Audi A6
Locul 3: Mini Coupe

Votează şi tuMai multe detalii pe Automarket
2 gânduri despre &8222;Mașinile anului 2011&8221;

  1. Beetle Beige am vrut si eu mereu, dar consuma mult, prea mult in oras. Eu mi-am luat un C3 (Citroen) cutie vit.semiautomata si are un consum extrem de scazut, un plin imi ajunge cam 25 de zile dintr-o luna. Si merg in fiecare zi la serviciu cu ea, plus mers si la magazine. Sunt foarte incantata de ea, o am de 6 luni, si am dat pe ea 4900 de euro, 3 ani vechime, in conditiile in care una noua cu dotarile ei(full) este cam 13-14 mii de euro 🙂

Lasă un răspuns

