Paradoxuri

Nu îmi place culoare roz. Cu toate acestea, bluza mea preferata de iarnă a devenit o bluză de la Dechatlon. Roz puternic. Lumea zice că îmi stă bine. Eu ma simt cam ca la 12 ani în ea. Poate pentru că e cumpărată de la copii.

Nu îmi place să fac cumpărături. Mai ales când e vorba de unele ceva mai mari. Ca exemplu, de aproape un an de zile mă laud că îmi cumpăr covor, mixer vertical și aspirator. Cu toate astea, sunt în stare să caut ore în șir cadoul perfect. Sau să merg să cu cineva să caute ceva. Am o prietenă căreia îi port noroc de fiecare dată când mergem la căutat diverse pentru ea. Și care și-a achiziționat prima pereche de pantofi cu toc serios tot cu mine în magazin. Concluzia: să îmi fac o listă cu ce am eu de luat, și să le cumpăr când merg cu alții. Azi am încercat asta, și a fost distractiv 🙂

Nu îmi place să simt că stau. Cu toate acestea, de vreo câteva zile sunt într-o stare de semi-hibernare. Lucrurile se întâmplă prin jurul meu, iar eu visez cu ochii deschiși pe pereți la primăvară.

Îmi place să scriu. Dincolo de asta, mă simt un pic golită de idei și de mine. Așa că profit de timpul ăsta pentru a citi. Lumea din plapumă, cu gust de ceai de tei și lămâie, prin prisma cuvintelor de pe foaie, rămâne un antidot perfect la inerția mea.

Nu spun că plec. Doar că nu știu când revin.

Lasă un răspuns

