Acasă

Acasă al meu e în primul rând la bunici. Mai apoi e la mama, la Ploiești. Acolo, chiar dacă de-a lungul timpului camera mea a fost preluată de frate-miu, mai am încă colțurile mele. E camera noastră, măcar câteva zile din lună. Mai apoi, am avut diverse case prin București. De cămin, cu amintiri nebune, de apartament, cu amintiri în fel și chip, și de vreun an de zile m-am așezat la acasa mea. Impropriu spus a mea, că doar plătesc chirie pentru ea. Doar că este un loc spațios, care s-a umplut de ceea ce sunt, și pe care mi l-am făcut al meu. Atât de al meu că am ajuns să îi spun acasă.

Citind postul Tomatei despre organizarea spațiului, mi-am dat seama că la tot acest acasă al meu contribuie atât faptul că e aerisit, cât și lucrurile mici, adunate în timp, puse în locuri strategice. Că dincolo de organizare, e un obicei sănătos să personalizezi fiecare spațiu care îți acordă găzduire. Fie și temporară. O să țin minte mereu camera de cămin, cu pereți galben pal, draperii portocalii și tone de postit-uri pe pereții ei, cu gândurile extrem de filozofice ale mele și ale Andreei.

Azi vă prezint o parte din ceea ce reprezintă Acasă pentru mine.

Vară pe pereți și un cadou de la o altă Oana 🙂

Amintiri frumos aliniate. Așteaptă companioni.

Maci de privit dimineața. Și o cutie cu un set de ceai veritabil japonez.

Cărțile colorate. Și cadoul-tablou de la Amalia ce stă și azi în bibliotecă.

Poză extrem de neclară cu iarba lipită de peretele de lângă pat. Fiecare zi e primăvară 🙂

 

La mine acasă ar mai trebui un covor. Cu nuanțe de verde, și nu foarte mare. Unul frumos și simplu. Și care să nu coste jumătate din chiria pe o lună. Care pare la fel de imposibil de găsit ca rochia perfectă atunci când ai nevoie urgentă de ea. Dacă aveți idei, le aștept 🙂

La voi acasă? Cald și bine?

 

Lasă un răspuns

