Dulcele de weekend

Îmi place când în casă e frig și miroase a copt și vanilie. Când aștept cu nerăbdare să treacă timpul pentru a gusta ceea ce am făcut. La mine în familie, de  vreo lună, s-a instalat mania brioșelor. Adică mama le face (la o serie ies aproape doua tăvi) și frate-miu le face să dispară 🙂 Cum mama e pe plantație azi, m-am distrat cu frate-miu încercând să ne construim propriile brioșe. Nu vă dau rețeta, că abundă internetul de variațiuni pe tema asta (din fericire 🙂 ), vă spun doar că, în urma discuției noastre filozofale privitoare la cantitatea de făină pe care să o punem, ne-am trezit cu o serie de brioșe-sufleu mai mult.  Din experiență învățăm, zic. Adică a doua serie a fost mai crescută și mai bine închegată.

Vă las cu poze prinse pe parcurs (din păcate mi-am adus aminte de aparat prea târziu) și cu senzația de bine pe care o ai după distracția aferentă gătitului cu un copil. Mă întreb…dacă nu îi merge cu înotul, se va reorienta spre bucătărie?

Echipa de șoc vă salută și vă dorește seri dulci și pline de zâmbete. Chiar dacă la final vă ia mai mult decât gătitul strânsul prin bucătărie. 🙂

Lasă un răspuns

