Lunea neagră și dispoziția roz

Știați că a treia zi de luni din an se numește lunea neagră? Cică astăzi euforia sărbătorilor s-a dus, vara pare departe, munca pare mai grea și noi devenim mai deprimați. Tema centrală azi sunt protestele din București. La cafea, în metrou, pe messenger. Mi se pare uneori obositor să discuți, să argumentezi, să combați aceleași ideii, în cursul unei aceleiași zile. Mi se pare din ce în ce mai fără cap și fără coadă, de fapt. Eu sunt în casă acum. Probabil și mulți alții. Eu vreau să vă povestesc despre weekend. Ăla liniștit și calm.

A venit frate-miu. Am fost la Antipa. Am râs la Happy Feet (și ne-am distrat la final încercând să prindem baloane). Am mâncat prostii prin oraș. Și ciocolată acasă. Am povestit despre înot, colegi, teme, jocuri. Nu, nu stau într-o lume paralelă, ci doar la Dristor. Aici e liniște. Mai devreme chiar a fulguit nițel. Azi am stabilit începerea unui program de înot, pentru un an. Spatele meu o merită 🙂 Am vorbit cu o prietenă de suflet vreo oră sau așa la telefon. Despre băieți-bărbați, oameni care nu știu ce vor, naivități și, mai ales, despre noi. Un fel de terapie prin vorbe calde. Mâine achiziționez un Matiz alb, ce va fi pe numele meu în curând. Mai curând decât permisul de conducere cu același nume, se pare 🙂

Sunt lucruri mici. Sunt lucruri frumoase.

Conform extragerii lui Auraș, anul acesta Re-stabilesc echilibrul. Pentru început, o sa văd mai mult roz, decât gri. Ceea ce nu înseamnă că îmi voi și achiziționa haine roz, să ne înțelegem 🙂

Să aveți o săptămână cum vi-o creionați. Dacă se poate, nu neagră.

Poză de suflet. Din dimineața de Crăciun.

Lasă un răspuns

