Copiii (nu) spun lucruri traznite

Saptamana ce tocmai se incheie mi-am petrecut-o mai mult pe la casa natala din Ploiesti, din motive administrative. Intr-una din seri, stand cu frate-miu in camera, fiecare cu nasul in ecranul calculatorului lui, discutam despre diverse, de exemplu cum ca un Iphone nu este neaparat necesar unui copil de 12 ani. Din vorba in vorba, ma intreaba senin ce-i ala un blog si ce fac eu cu al meu. Am rezumat in cateva cuvinte explicatiile, am trecut mai departe. El la exercitii de vocabular de engleaza, eu la chestionare auto. Dupa cateva minute imi spune O sa-mi fac si eu un blog.

Cu fata putin amuzata si cu tonul cam la fel l-am intrebat Si ce sa scrii tu pe el ? Fara a sta ore in sir pe ganduri, mi-a raspuns simplu : Despre inot si jocuri pe calculator.

Pentru ca astea sunt lucrurile care, de bine – de rau, il definesc in momentul de fata. Pentru ca stie ca ii place si, intuitiv, a stiut ca un blog e pentru a scrie despre lucrurile care te caracterizeaza. Pentru ca replica urmatoare (As putea sa scriu despre concursuri, sa pun poze, sa vada si altii ce facem noi, si sa stie toata lumea) mi-a demonstrat ca in mintea unui copil in crestere, lucrurile sunt simple. Faci ceva pentru ca iti place, pentru ca vrei sa stie si altii despre lucrurile astea, si pentru ca poti oferi informatii relevante.

Am stabilit ca daca ajunge la juniori la inot (iar acesta vom stii abia dupa anul acesta) ne vom apuca de treaba J

Pana una alta, in weekendul acesta il astept la mine, pentru programe culturale si de amuzament. Asa ca voi fi (din nou) offline, pana duminca. Sa ne citim sanatosi. Si sa ascultati copiii, ca spun lucruri mai destepte decat credem cateodata.

Post fara diactritice, pentu ca a fost scris la un alt calculator. Si publicat dupa mai multa vreme decat planuiam, pentru ca cei de la UPC mi-au taiat si net si TV, asa ca functionez pe un modem Vodafone care merge in reluare. 

Lasă un răspuns

