Muzici de luni

Nu  stiu la altii cum o fi, dar stiu  sigur ca sunt dimineti cand te trezesti cu bucati de sunete impregnate pe retina afectiva. Si in caile intortocheate ale Internetului le cauti, pana gasesti piesa. Aia cu care stii ca iti incepi ziua. Piesa de stare 🙂 Piesa de azi nu stiu pe unde am descoperit-o, stiu doar ca Siameza m-a pus prima oara sa ascult Lady Antebellum. Intre timp oamenii au inregistrat piese mult mai cunoscute, eu am uitat de acordurile din clipul de mai jos pana acum cateva minute.Mi se pare piesa potrivita pentru a imi aduce aminte ca, oricat de tare ne inchidem in noi uneori,. nu suntem singuri. Sau poate doar devenim asa, prin alegeri. Uneori, important e sa spui doar Multumesc. Sau sa zambesti.

Sa aveti o saptamana cu oameni aproape!

Lasă un răspuns

