Cum a ajuns cultura organizationala Miss Popularitate?

Daca stam putin si tragem cu ochiul prin istoria culturii organizationale, si in general a trecerii unor fenomene care se conceptualizau in filosofie-sociologie dinspre teorie spre practica,vom observa ca acesta a fost asa, precum copilul mijlociu (adica nici cel mai bine vazut, nici cel mai rasfatat) si, in aparenta, nici foarte dotat al unei familii din care se afirmau cu tarie etica aplicata in afaceri si in medicina sai etica feminista. Prin urmare, intrebari precum: cum de a ajuns acest fenomen dupa anii ’80 sa prinda amploare si, mai mult decat atat, sa se impuna ca un must-have in portofoliul companiilor serioase? Cum de la a convinge managerii de importanta valorilor interne comune s-a ajuns la traininguri si sesiuni de comunicari destinate in forma specialisti in dezvoltare orgainzationala?

Raspunsurile le gasiti pe 3ner.ro.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s