Perspective de nou An

Vreau ca anul acesta să-l las să curgă. Nu vreau să mai aleg după cai verzi, ci doar după vise frumoase și care să mă facă să cresc frumos. Nu neapărat mare.

Îi spunem cuiva deunăzi că nu am planuri pentru anul acesta. Sau mai degrabă că nu vreau să mi le fac. Dar stând eu drept (că mă forțează corsetul, nu de alta) și cu mintea la plimbare (că așa e din fabricație) mi-am dat seama că dincolo de planuri, am perspective pentru 2012. Nu am deadline-uri sau planuri concrete (le voi avea, cu siguranță, în momentul în care voi începe să îmi organizez agenda). Știu doar că la finalul anului vreau să răsfoiesc prin memoria afectivă și prin cămara de gânduri adunată aici și să văd în spate cel puțin la fel de multe fețe zâmbitoare, cel puțin aceeași oameni-prieteni care sunt esența momentelor, cel puțin la fel de multe motive să spun că a fost un an plin.

Și pentru că am văzut că se poartă (recunosc că eu oricum am fost cam leneșă – Ana și Tomata au liste chiar de început de an, iar Make are wishlist muzical încă de săptămâna trecută  🙂 ), să punem liniuțele:

– Să scriu.  Aici – ce câteva ori pe săptămână. De scrisul aici, se leagă exercițiul de a căuta idei, reapucatul de recenzii de carte, dar și dorința de a prezenta lucrurile din altă perspectivă. Aia în care chiar dacă lucrurile sunt gri, ele pot fi mereu colorate sau reinterpretate.  Pe Foreverfolk – oridecâte ori e ceva de zis, de recenzat, de comentat :). De scrisul aici se leagă mersul la concerte, re-găsitul de muzici bune și descoperirea de noi locuri sau oameni.  Pe 3ner – o dată pe săptămână. Începând de săptămâna acesta. De scrisul aici, se leagă re-găsirea plăcerii de a învăța, de a mă informa, de a analiza.

– Să mă plimb. Nu mai spun că măcar o dată pe lună. Nici cu cine, și nici unde. Știu doar că în ultimii doi ani am descoperit zone din țară fabuloase și că întotdeauna când am avut nevoie să evadez s-a găsit cineva (nu spui cine, persoana importantă) să pună un umăr, o mașină sau un plan la bătaie.

– Să am mai multă grijă de sănătatea mea. Și aici ne referim în special la spatele meu, care suferă de personalitate proprie și trebuie readus pe căi normale. Și în general, să nu îmi mai neglijez organismul atunci când îmi dă semnale de alarmă, ci să fiu mai degrabă preventivă. Tot aici, încadrăm și tematica reapucat de sport. Cel mai probabil și sigur, înot.

– Să continui să mă bucur de oamenii de lângă mine. Familie sau prieteni. Să fac lângă ei, pentru ei, sau cu ei, lucruri frumoase.

Ar mai intra în perspectiva asta o îndrăgosteală serioasă, cu chef de joacă și poezii, o plimbare prin Viena cu siameza și un concert cu Andre Rieu văzut cu mama-din-bucate. Dar deja aici sunt chestii de vis 🙂

Voi, planuri aveți? Sau perspective?

Lasă un răspuns

