Am așa…

o stare de bine care mi-a intrat până în oase

o stare de poveste pe care aș scrie-o la infinit

o stare de de frumos. de suflet frumos

o stare de ceai fierbinte și aromat 

o stare de final de an incredibil de atipică. 

și o ne-stare de pus gândurile pe ață și pe tavă. 

Dacă nu aș ști, aș spune că sunt îndrăgostită 🙂

Ieri Amalia mi-a făcut o surpriză plăcută tare cu prezența ei în București. Tot ieri, am câștigat abonamentul pus la bătaie în campania de promovarea a teatrului făcută de Blogal Initiative. Așa că anul viitor mă voi prezenta cu siguranță la piesele Teatrului Masca. La fel de ieri am avut întâlniri întâmplătoare amestecate cu întâlniri programate și cu mesaje la miez de noapte. A fost frumos ieri, chiar dacă postul anterior denotă o stare poate puțin tristă.

Am așa, o stare de azi.

Cadou din starea mea, un post frumos tare a lui Bogdănel.

Lasă un răspuns

