Mulțumesc de azi

Trafic de chei și carduri. Zâmbete. Pahare de șampanie. Două, ce așteaptă momentul de a împărți 🙂 Pălărie cu floare (ce bine că nu mi-am luat ieri una asemănătoare). Surviving kit for Christmas. Cu arome de iarnă și cea mai caldă îmbrățișare pe care o cunosc. Rame pictate un pic abstract. Povești spuse lângă  căni cu vin fiert, aromat așa cum numai eu știu. În casa mea frumoasă, azi a fost suflet și o să-mi rămână așa.

Mulțumesc vouă. Sunteți o parte din cadoul cel mai frumos pe care mi-l aduc aminte zilele astea: Oamenii 🙂

Și pentru că se petrec lucruri frumoase în perioada asta, vă las cu o melodie de suflet, pusă acum în videoclip de băieții de la FolkFrate.

 

(ps: de mâine devin probabil semi-inactivă în online. Am colegii de liceu de văzut, brad de decorat cu frate-miu, bunici de vizitat, cozonaci de frământat, cadouri de primit și dat. Va fi un Crăciun cu liniște. Ne citim, cu urările de rigoare, în câteva zile. )

2 gânduri despre &8222;Mulțumesc de azi&8221;

Lasă un răspuns

