Christmas is in the house

M-am obișnuit cu ideea că Moș Crăciun vine mereu la adresa din buletin, pentru că în ziua aia sunt mereu cu ai mei, acasă. Chiar și așa, perioada pre și post Crăciun, tot pe meleaguri de București mi-o petrec. Și-mi place ideea de casă primitoare și veselă, chiar dacă spațiul ei mă primește doar pe mine. Și pentru că Ana a prezentat ieri brăduțul ei, și pentru că m-am lăudat cu al meu, iată cum arată casa-din-bucate zilele acestea. Mulțumiri mamei-din-bucate pentru ajutor 🙂

PS: parcă Moșul a știut că îl aștept deja, că a și ajuns pe la case vecine cu diverse cadouri. Unele numai bune de pus în brad 🙂

Pozele sunt făcute cu telefonul, așa că nu sunt extraordinare, dar sunt relevante. Am zis!

La mine, mai întâi de toate, Crăciunul a venit în bucătărie. Așa că singurele plante care m-au suportat (bambușii mei, adică) au primit fundițe. Cutia de ciocolată caldă primită la Secret Santa s-a integrat perfect în peisaj 🙂

Apoi, a venit rândul decorațiunilor prin casă…

Bineînțeles, la final a fost bradul și rezultatul final.

8 gânduri despre &8222;Christmas is in the house&8221;

  1. Pai putem rezolva si treaba asta 🙂 (sa nu te mai astepte numai pe tine casuta 🙂 adica) la o cana de ciocolata de-aia 🙂 si o poveste…
    Saaaau, ma poti ajuta sa o imbrac si pe a mea in straie de sarbatoare… 😀

  2. Noroc c-ai pus poze, ca n-am fost in stare sa ma misc pana in Dristor desi ti-am promis….Ma rog, nici nu cred ca te asteptai tu sa urc instant in metrou si sa vin:))

Lasă un răspuns

