trecut

Am găsit asta prin draft. Unedeva, departe, într-o lume aproape identică, se regăsește partea din mine care azi a tăcut și a zâmbit fără motiv anume. Ieri-azi a fost totuși frumos, simt, cred, doar jumătatea poetică din mine mai visa jumătăți de măsură.

lumea mea se împarte mereu la doi. între cei care mi-au crestat o parte din suflet și cei care au fost dați afară, diferențele sunt minore,  așa cum sunt între mare și ocean. distanța doar de o clipă, o seară, o mână întinsă. prieteniile și oameni care contează nu se construiesc prin ascunzișuri sau fumuri de țigară, și nici Oamenii din noi nu mai sunt oameni atunci când aruncă cuțite în zona lombară. 

azi dorul m-a săgetat așa cum te dor picioarele după ce ai mers prea mult pe tocuri. din vârfuri până la fire de păr, totul mi-a fost alb și colorat simultan. și am știu că e cazul să închid ușa spre mine, să tac. 

eu zbor. tu fugi. el/ea crede. până la urmă, sunt acțiuni congruente, fără să știu. să știi. să știe. mai contează? 

de azi plec. și știu că o să taci. 

lasă-mi o clipă să mi se facă dor. Clipa între care te voi urî și cea în care ignoranța va deveni parte din atributele tale.

azi nu mai cer nimic. doar Sinceritate. Și pe Mine. Sau poate un al Meu…

Lasă un răspuns

