Cadou muzical

Sunt momente în care uiți că azi a fost o zi de luni lungă. Atât de lungă că deja aștepți să vină vineri. Aceleași momente în care durerea dintre omoplați devine insesizabilă pentru câteva minute bune. Momente în care fiecare notă muzicală e o lecție de muzică și de istorie în parte. Și în care dacă îți aduci aminte de când știi piesele care ți se prezintă, știi că sunt cam de când erai mic de tot și totuși forța lor a aceeași. Iar acum ești destul de mare pentru a te bucura deplin. Concertul lui Leo Iorga, alături de Pacifica, urmat de Pasărea Colibri a fost unul din momentele astea.

Recunosc, e prima dată când îl văd pe Leo Iorga și Pacifica live. Și așa o stare frumoasă au creeat, așa frumos au comunicat între ei, așa de cald vorbește Leo despre colegi, despre poveștile din spatele pieselor, atât de mult transmite publicului, că am rămas fermecată. Atât de clar și legat au sunat piesele, și atât de plăcută a fost joaca între scenă și cei din fața scenei, încât cuvintele lui Leo Iorga or să-mi rămână ceva vreme în gând: Voi sunteți parte din formația asta, și fără voi nu am fii cântat așa. Și-am cântat, și am zâmbit, și am tăcut.  Revin cu povestea întreagă pe Foreverfolk în curând, după ce mi se mai liniștesc apele și voi scrie măcar puțin mai obiectiv.

Mulțumesc de cadou de Moș Nicolae 🙂

 

Un gând despre &8222;Cadou muzical&8221;

Lasă un răspuns

