Poți aduce și tu un Zâmbet pentru viitor

Toți cei care mă știu măcar puțin, știu și că una dintre cele mai importante persoane din viața mea este frate-miu. Poate și pentru că diferența de vârstă e semnificativă (anume vreo 13 ani și jumătate), am avut întotdeauna senzația că frate-miu e cel mai cel copil, și de a mă panica în cazul în care îi se întâmpla ceva. Tot datorită lui și a echipei de înot din care face parte (cu care m-am plimbat prin toată țara, aproape) am realizat că una dintre cele mai dureroase experiențe este atunci când te doare. Sau atunci când ai nevoie de sprijinul unui adult, și tot ce primești e obligația de a merge singur mai departe.

Tocmai din cauza acestora, și a faptului că un copil care poate redescoperi zâmbetul reprezintă una dintre bucățile de frumos într-o lume din ce în ce mai gri, consider că o campanie precum cea construită de Danone trebuie dată mai departe. Eu am aflat de la ea de la Make, și mesajul ei e pe atât de simplu, pe atât de important de distribuit mai departe: cancerul la copii poate fii tratat. E important să descoperit la timp, e nevoie de ca părinții să fie permanent informați, e nevoie de răbdare. Dar se poate.

Și într-o lume în care cu siguranță veștile proaste circulă mult mai repede decât cele bune, o astfel de veste are nevoie de ajutor pentru a ieși în față. Rezultatul constă în zâmbete pentru viitor 🙂

Lasă un răspuns

