Lucruri bune și frumoase de prin jurul meu

Mâine avem Colibri și Pacifica în Silver Church.

Joi sunt 30 de ani de Celelalte Cuvinte. Apropo, Blogal Initiave pune la bătaie o dublă invitație. Mai e timp până mâine de răspuns.

Între timp, s-au aprins beculețele și pe vineri avem Secret Santa la job, așa că e cazul să fac ceva cumpărături. Iar eu tocmai am descoperit că la mine Moș Nicolae a venit mai devreme, atunci când am deschis o cutie cu cizme noi…Și apropo de cadouri, vă aduc aminte de campania Shoe Box, mai ales că există centru unde se pot aduce cutiile și în București.

Marți am planificat o revedere de drag, miercuri o întâlnire din care sper să reiasă ceva productiv, vineri dimineață ar trebui să îmi depun dosarul pentru examenul auto. Printre astea, sper să reușesc o programare la un medic cu o agendă mai plină decât mi-aș dori eu în perioada asta.

Și să ajung să cumpăr materiale de felicitări hand-made și scorțișoară și chestii de înveselit casa luna asta. Dacă se poate să fac o poză faină cu ocazia proiectului Portret de familie, pentru bunici și rude de departe.

În plus, the one and only Luka îmi pregătește header tematic de iarnă. Că parcă zăpada peste florile de vișin nu e tocmai lucru bun 🙂

Și în timp ce eu îmi umplu agenda verde cu zeci de idei și planuri și programări, un gând mi se așează pe umăr și îmi zice: fumeie, e totuși închidere de lună și tu ești doar una :))

Așa că hai să vedem ce iese din următoarele două săptămâni.

Lasă un răspuns

