Din muzica de făcut bucate 30

De mult n-au mai exista obsesii muzicale în bucătăria mea. Fie cea virtuală, fie cea reală. M-am îndepărtat de muzică pentru că îmi era prea des oglindă și uneori mă teroriza. Dar structural sunt parte formată din cuvinte, parte formată din acorduri. Mai vesele, mai triste, mai cu semne de întrebare. Ca orice suflet de om întreg, format din ieri și cu așteptări de mâine. Zilele astea sunt puțin închisă în mine, e posibil să fie posturi mai triste pe aici. Mă ascund în obsesii muzicale de fel și chip. Damien Rice e din capitolul muzici pe care le-am ascultat atât de mult pe repeat că la un moment dat nu am mai putut.

Apropo de muzici și cel puțin o piesă obsesivă , cei de la Pasărea Colibri, alături de Pacifica, ne așteaptă luni seară în Silver Church. Și cei de la Celelalte Cuvinte aduc concert aniversar de 30 de ani la Sala Palatului.

Uneori, chiar dacă timpuri ne sunt congruente, ne sunt paralele. 

Noapte bună.

Lasă un răspuns

