Mai traim si noi putin?

Aseara, am auzit o chestie foarte faina de la Marius: Even in the longest days, live is short. Mi-a placut ideea si m-a facut sa imi aduc aminte ca prea des ne pierdem in zilele aglomerate, din ce in ce mai aglomerate, uitand sa traim, sa zambim, sa jucam sotronul.

Azi e zi de vazut cu o prietena draga sufletelui meu. Omul de la care am invatat ca zambetul are potential terapeutic. Si chiar daca ziua de azi mi-a parut lunga  si innorata si obositoare, am stiut ca totusi un zambet nu e nicicand prea mult.

Acum cateva zile bune va povesteam despre cat de bine mi-a facut Festivalul de la Alba. Ca muzica, ca oameni, ca intalniri, ca trairi. Daca nu ma credeti pe mine, dati un search cu Ziua de maine. Sigur cele peste 100 de articole scrise or sa va sara in ochi 🙂 Daca vreti sa vedeti un festival din culise, si sa va bucurati de rolul de blogger acreditat, tot ce trebuie sa faceti e sa vorbiti despre Festivalul de la Medias. Se pun la bataie cinci acreditari. Detaliile le gasiti aici.

Mie imi plac cadourile. Si imi place sa le si ofer, in aceeasi masura. Iar cand e vorba de un proiect care implica copii si o cutie de pantofi, mi se pare ca totul devine din ce in ce mai frumos. Despre campania Shoebox si despre cum puteti face un copil sa zambeasca de sarbatori, gasiti detalii aici

Nu stiu la altii cum o fii, dar eu incep sa simt agitatia placuta a lui decembrie. Poate si pentru ca nu imi place sa alerg dupa cadouri in ultima saptamana. Sau poate pentru ca azi am avut extragerea de Secret Santa la job. Sau poate doar ca am hotarat sa fie bine…

Azi, nu va doresc sa fiti, ci sa traiti.

Lasă un răspuns

