Bătutul de câmpi de sâmbătă seara

Dor

Să iau telefonul  și să sun

Să joc șotronul într-o plimbare de dimineață leneșă, prin Cișmigiu. 

Să îmi doresc un buzunar în care să îmi încălzesc mâna. Cu mâna altcuiva. 

Să gătesc paste și dulciuri.

Să spun ceva despre un Noi

Să îmi fie dor de drag, nu de dor

Partea cea mai amuzantă în toată starea asta e că nu sunt tristă. Ba chiar sunt fericită de ceea ce îmi oferă timpul liber: am terminat școala de șoferi (după doar 3 luni 🙂 ), mă plimb, scriu din nou. Dar dacă am o stare mai proastă nu o mai pun pe seama inimii…Și parcă era frumos sentimentul ăla de îndrăgosteală.

Ufff…v-am spus vreodată că pe mine toamna mă face frumoasă și iarna mă face să vreau să dispar?

Să aveți un weekend frumos. Ca o sâmbătă de prânz cu teatru la metrou 🙂

 

Lasă un răspuns

