Starea de după

E undeva, între moleşeală leneşă şi energie pozitivă de vibrează prin toţi pori. Ba nu, nu e între. E ambele la un loc, de nu mai ştii care şi cum, parcă îţi vine să îţi strigi fericirea la fiecare geam, parcă îţi vine să opreşti timpul în loc, ca nu cumva să plece. E o palmă peste obrazul meu devenit un pic prea corporatist şi închis în ale lui, e un motiv să îţi aduci aminte că îţi place să scrii, îţi place să râzi, îţi place să cunoşti oameni şi să ţeşi poveşti. 

Da, mă plafonasem. Da, aveţi dreptate voi doi când mi-aţi scos la o limonadă pentru a îmi aduce aminte că viaţa se trăieşte în fiecare minut, nu doar de câteva ori pe an. Aveam nevoie de Prieteni, de Muzică, şi de nişte Oameni foarte faini pentru a îmi aduce aminte că e bine să visezi cu ochii deschişi. Şi că poţi ne-dormi o noapte fără a simţi ne-somnul, pentru că încă mai ai stare de bine în tine.

Mulţumesc. Şi îmi propun ca măcar o dată pe săptămână să trăiesc un pic din starea de după #folkalba

Vă las cu domnul Alifantis la ceas de seară. Noapte frumoasă.

Lasă un răspuns

