Ziua de maine si frumosul din folk (I)

A fost de vineri pana ieri. Dar ceva imi spune ca va continua sa fie o experienta frumoasa pentru fiecare dintre cei prezenti acolo. Stiu sigur ca pentru mine asa va fii.

Am recunoscut acum ceva vreme ca nu mai merg atat de des la concerte folk, sau cel putin acest an nu am mai mers. Nu pentru ca nu m-ar mai atrage, dar am impresia ca in ultimii patru ani de zile am vazut atat de multe incat am simtit nevoia de o pauza. Imi era teama ca voi pierde sentimentul ala de fericire si liniste pe care mi-l poate creea o piesa draga, cantata de un artist pe care il stimez. Pentru ca pana si ciocolata de buna, dar daca mananci 1 kg pe zi…s-ar putea sa iti faca rau.

Nu m-am departat de lumea muzicii folk (era cam greu, daca pun in calcul prezenta mea in continuare in echipa ForeverFolk), am continuat sa ascult muzica folk acasa si sa imi impart cd-urile si momentele frumoase cu oamenii de pe langa mine. Am plecat la Alba Iulia cu asteptari destul de mari (caci atatia oameni faini imi povestiseara ce si cum) si pot spune ca m-am intors mai plina de frumos si de bine decat as fii asteptat vreodata. Nu stiu cum si de ce, va pot da cativa din indicii care au contribuit :

  • Orasul. Nu l-am vizitat la pas si pe indelete (dar sper sa fac asta anul viitor), dar mi-a dar asa un sentiment de bine. E ca atunci cand cunosti un om si stii daca iti place sau nu. La mine chestia asta functioneaza si cu locurile. Alba imi place. Si mi-a zambit frumos cu toate steagurile si afisele de prin oras pe care sigla festivalului, sub forma ei de inima, te  intampina frumos.

  • Oamenii. O sa trec spunand doar Multumesc celor care déjà au locul lor bine stabilit in inima mea. Se stiu ei care (ca doar datorita lor am ajuns la festival) 🙂 Si o sa vorbesc despre cei de la fata locului. M-a bucurat reintalnirea cu Bogdanel dupa doi ani si jumatate. Am zambit mult amintindu-ne ca prima data cand am schimbat mai mult de trei vorbe a fost pe plaja din Vama, dupa un Folk You de pomina. Mi-a placut faptul ca bloggerii au fost peste tot, chiar daca nu mereu in formula de 12. M-am bucurat sa o cunosc pe Nebuloasa, pentru ca o citesc inca din vremea cand scriam constant pe aici si comentam si aveam Twitter (inca il mai am, dar nu mai reusesc sa imi accesez contul 🙂 ). Si m-a bucurat faptul ca s-a bucurat de fiecare moment muzical special. M-am hranit nu numai din muzica, ci si din reactiile oamenilor de langa mine. Pentru ca daca Vlad, Make, Feri sau Ovi puteau evalua muzica si care niste oameni care mai au si de-a face cu ea si cu ei am discutat sincer si la rece (asta e si la propriu si la figurat) despre concurs, au fost reactii si momente in timpul recitalurilor care mi-au adus aminte de ce am ales folkul (Auras si al lui « eu ma duc sa raman fara cuvinte si in fata », spus atunci cand eram in spatele scenei la recitalul lui Ducu Bertzi cu Mihai Nenitza, sau primul rand in picioare cu ochii mari si traind fiecare nota muzicala). Pe langa cei déjà mentionati au mai fost prezenti in calitate de bloggeri oficiali urmatori :  Diana CâmpeanAlex Ciucă,  Andrei DobraGeorge AndoneLiviu Stanciu,Marius Rusu (ultimul up-date pe hastagul #folkalba era ca sunt 90 de articole). Si pe la casele virtuale ale tuturor puteti citi impresii. La capitolul oameni, nu pot sa nu o mentionez pe Pompilia (un om central in organizare), care era mereu peste tot, avand grija sa ne primim cadourile, sa ne bucuram de fiecare moment si care dincolo de oboseala pe care a recunoscut-o, avea mereu un zambet cald si o vorba faina pentru fiecare om de prin back-stage.

  • Muzica….dar despre asta vom vorbi maine, caci deja am scris mai mult decat credeam si mi-e putin somn 🙂

Lasă un răspuns

