Ziua de mâine

 

…e vineri. După o săptămână începută frumos, continuată cu un loc fain pe care l-am descoperit. După câteva zile când nu am răspuns mai deloc la telefon, pentru că am fost puțin cam ocupată să îmi ascult vocile din cap și să le pun puțin la locul lor. După o poveste nebună despre oamenii din jurul meu, ce va rămâne totuși nescrisă. Unele lucruri sunt doar pentru mine. Aș vrea să fie așa și cu oamenii dragi mie.

…e Festivalul de Folk de la Alba-Iulia, unde voi fii în deplasare (tot de mâine, ca să vezi 🙂 ).  Am auzit de festivalul acesta numai lucruri faine de la Make (care a și argumentat de ce îl sprijină), încă de acum ceva vreme, și de atunci tot îmi doresc să ajung. Dacă anii trecuți nu s-a putut, uite ca anul ăsta ne deplasăm în gașcă ForeverFolk completă. Iar despre oraș am auzit numai lucruri faine, și abia aștept să mă plimb puțintel la pas prin el. Încă un loc nou pentru acest an plimbăreț. Dacă luăm în calcul și prezența celor 11 magnifici, deja orice urmă de ieri se pierde și face loc unor noi experiențe.

…e un început. Ceea ce vă doresc și vouă.

Un gând despre &8222;Ziua de mâine&8221;

Lasă un răspuns

