Luni

Îmi doresc ca fiecare zi de luni să fie un pic ca azi. După o duminică leneșă. După o seară cu clătite. După visat cu ochii deschiși.

Să vină mereu la timp și cu conștiința cu nu-i nimic sfârșit atât timp cât poți visa.

Îmi doresc zile de luni cu planuri de vineri, căutat microbuze, și discuții cu miez despre viață și relații între oameni simpatici.

Și mai apoi, să îmi curgă finalul de început de săptămână în acorduri de Mozart și Bach în sala Ateneului.

Dincolo de faptul că telefonul refuză să sune atunci când vreau eu și cum vreau eu, e bine când muzica ți se cuibărește în vene și ți se face poveste. Azi am fost prințesă preț de câteva clipe cu ochii închiși, într-o Vienă pe care n-am văzut-o niciodată dar pe care mi-o crestez din imagini ale unor cărți și filme dragi. Azi am fost înconjurată de trubaduri. Azi e luni cu amintiri ale discurilor bunicului meu și concertele pe care le ascultam la pick-up.

Și tocmai de aceea, e o luni așa cum îmi doresc în fiecare zi.

Lasă un răspuns

