Poveste cu flori (imagini)

Aveam mai multe în cap de scris, dar mă simt puțin haotică, mi-e busola sufletului și ea nițel dereglată și curățenia în calculator părea o opțiune plauzibilă. Și am zâmbit văzând pozele cu florile de la nunta Ramonei. Cele cu care am amețit pe toată lumea. Înainte, că nu știam cu va fii. Și după, când eram în culmea încântării 🙂 Așa că, film de imagini. Pentru că, oricât de dependentă sunt de cuvinte, recunosc că uneori imaginile sunt mai cuprinzătoare.  Și dacă vă place ce a ieșit și aveți nunți planificate, să știți că sunt aici 🙂

Pentru că e mai ușor așa, îl găsiți AICI.

Se așteaptă comentarii și comenzi 🙂

Off topic: a se nota pentru viitor că de săptămâna trecută siameza mea a intrat în câmpul muncii. Și sunt fericită de ea . Congrats! 🙂

Lasă un răspuns

