Schimbare de timp

Îmi e toamnă de azi. Știu că în calendar sau pe la voi prin inimi s-o fii împămânetenit deja. Mie îmi e toamnă de azi, de când am plecat dimineață la țară și a fost destul de răcoare pentru a îmi pune hanoracul pe mine. De când m-am plimbat printre tarabe pline cu legume colorate, pentru a le alege pe cele care vor fi frumos rânduite în borcane de doamnele familiei mele. Sau poate din momentul în care a bătut vântul și au plecat frunze galbene spre pământul pe care picioarelele mele alergau spre un alt acasă.

Am avut înainte de plecare în vacanță o stare nebună de destăinuri și drame îmbâcsite de fum. Și am știut din durerea de cap de a doua zi că nu mai am răbdarea de a o lua de la capăt și mă re-transforma ori de câte ori ceva nu mai e la locul său. Ci că e doar timpul să pun punct. Am avut după întoarcere o seară în care m-am simțit chiar în vacanță. Și am știut că e un sentiment prea prețios pentru a îl irosi, așa că am decis să îl pun la păstrare până când voi știi dacă îmi e dor. Toamna e un moment bun de stat printre cotloanele inimii și adăpostit zile de ieri.

Îmi e toamnă azi și îmi e prima toamnă când nu îmi arde de bilanțuri. Fie ele de orice fel ar fi. Știu doar că voi reveni la cămăși și pantofi cu toc, și serile mi se vor pierde în miros de ceai cu scorțisoară, printre file de cărți sau concerte de suflet. Iar drumurile vor fi făcute puțin mai în tăcere, printre raze de soare cu lumină caldă și frunze colorate.

Anul acesta schimb toamna nebună pe una cuminte și numai a ei. Să-mi fie de bine! 🙂

Toamna ta…mai e?

Lasă un răspuns

