Vacanţă

Începând de aseară, de pe la ora 9, sunt oficial în vacanţă pentru două săptămâni. Vacanţă, nu concediu. De ce aşa? Pentru că aşa simt eu momentul asta, pe care l-am aşteptat cu sufletul, cu trupul şi cu inima plină. Cred că în cei deja patru ani de când lucrez serios, e prima pauză de care chiar am simţit prin toţi porii că am nevoie.

A început surprins şi cu poveşti telefonice cu un om drag, cu care însă nu am mai schimbat replici de multişor. E bine să ştii că indiferent de trecerea timpului, sunt oameni cu care poţi vorbi ca şi cum ieri v-aţi văzut ultima oară.

A început frumos, cu oameni simpatici, la o porţie sănătoasă de dans (nu ştiu dacă v-am spus, dar printre chestiile descoperite anul acesta se află şi faptul că îmi place şi mă simt bine atunci când mă zbengui într-o mare de oameni). Oameni pe care conjuncturile i-au făcut să se întâlnească şi pe care alte conjuncturi îi fac să se re-găsească altfel decât se ştiau. Şi e bine aşa, căci dincolo de colecţiile de amintiri şi momente frumoase, sunt îndrăgostită de senzaţia de a descoperi persoanele de prin viaţa mea. Faptul că în urma acestor descoperiri unii pleacă, alţii rămân, puţini îmi intră de tot în suflet, ţine de cursul normal al relaţionării intreumane.

Apropo de descoperiri, am descoperit că Oana cu lentile de contact e aproape altă persoană decât Oana cu ochelari. Atât de aproape alta, încât uitându-mă la nişte poze din Deltă, am întrebat la un moment dat cine e persoana din poză. Apoi am văzut că eram eu. Aşa că păstrez lentilele pentru momentele în care vreau să mă schimb cumva, sau pentru evenimente, iar eu rămân aşa ca întotdeauna.

Azi plec. Cu Siameza dragă, înspre Corfu. Am un troler roşu, mare şi plin de rochii colorate, o groază de locuri de văzut, şi starea de vacanţă (am inclusiv lecturi suplimentare, sub formă de chestionare auto :)). Adică toate ingredientele necesare pentru a îmi umple bateriile.

Ne revedem în vreo zece zile.

Să fiţi cuminţi şi buni!

Lasă un răspuns

