Flori, nuntă, lecții

Ultimele patru zile au fost atât de pline, încât ar trebui cel puțin încă două pentru a putea înșira toate cele întâmplate. Scurt pe doi, pentru cei care nu știu povestea (ei pot să treacă direct la partea cu lecțiile 🙂 ): o persoană dragă mie s-a măritat. Și și-a dorit o nuntă simplă, și mai ales în care să se implice. Așa că m-am oferit să mă ocup de aranjamentele florale și decorarea sălii. Pentru că este o activitate care îmi place, la care mă pricep (nu, nu sufăr de modestie) și pentru că este ceva de care doresc să mă mai ocup și pentru viitor (așa că dacă aveți nevoie de florăreasă, call me in 🙂 ). Așa că de vineri mi-am mutat sediul la Moreni, m-am decablat de la online și am trăit o experiență tare frumoasă. Cu lecții:

– oricât de pregătit ești pentru ce te așteaptă, e bine să lași loc improvizațiilor. Ca atunci când ți se rup stinghiile de lumânări pe la 2 dimineața, nu găsești florile dorite proaspete sau nu ai mai decorat vreodată o arcadă. Până la urmă, faptul că ne-am distrat foarte tare reparând și căutând idei, a făcut totul mai frumos

– orele de somn contează atunci când sunt bine alese. Fie ele și sub forma a 30 de minute.

– oamenii frumoși care vin să ajute merită premii. Pentru că în loc să doarmă, taie cozi de flori. Chiar dacă unul este neamț, nu vorbește deloc română și înțelege doar puțin engleză. Pentru că râd și se bucură alături de tine cu fiecare pas înainte. Mulțumesc Claudia, Matias, Lavinia, și mai ales Ramona pentru răbdare.

– nunțile sunt cu adevărat frumoase atunci când protagoniștii sunt ei înșiși. Și am văzut doi oamenii care zâmbeau sincer și m-am bucurat tare. Pe Ionuț și Ramona îi desemnasem de mult în mintea mea ca un cuplu frumos. Nunta lor m-a făcut să îmi întregesc părerea. Felicitări, dragilor!

– poți face lucruri noi, dacă dorești. Și dacă te documentezi bine înainte. Am experimentat asta cu lumânările de nuntă și nu s-a plâns nimeni de rezultat. Și mai ales, am aflat că mă pot juca cu florile ore întregi fără să îmi fie somn, fără să simt durerea de spate, fără să-mi pese de nimic, ci doar de forma ce o prind din mâinile mele. Îmi era dor de o pasiune fără limite…

Uneori, rareori, fericirea e palpabilă. Și chiar dacă e altora, se așează sub formă de fluture pe mâna ta stângă și te face să zâmbești, să crezi, să speri.

Cândva…

2 gânduri despre &8222;Flori, nuntă, lecții&8221;

Lasă un răspuns

