Bon Jovi, starea de bine și concediul

A fost o perioadă haotică prin bucatăria mea, iar faptul că am reușit să pun de două ori aceleași rufe la spălat și să aștept vreo oră să fiarbă pastele, în condițiile în care nu dădusem drumul la aragaz au pus capac. Și apoi a venit Bon Jovi. Să o spun pe-aia dreaptă, nu eram un fan total. Îi știam piesele, mi-aș fii dorit să văd concertul. Cineva a avut grijă de asta (moment de un mare, mare MULȚUMESC 🙂 ). Nu sunt cuvinte să descrie stările celor trei ore. A fost prea frumos totul. Muzica, energia, publicul. Vom reveni totuși cu detalii în curând via ForeverFolk. Iar cei care m-au văzut luni, știu stare pe care mi-a generat-o concertul. Le-a spus-o zâmbetul care s-a menținut chiar și în condițiile în care în mod normal aș fii început să mă crizez.

A fost o întâlnire neprogramată. Cu zâmbet mult și fără întrebări existențiale. Așa cum ar trebui să ne fie întâlnirile, așa cum ar trebui să ne fie dragostele. Aseară puteam să scriu mai mult despre stări. Am ales să le închid bine, pe o pagină albă de foaie. Unele lucruri trebuie ținute totuși între camerele inimii, sau cel mult puse în cutii prin sertarele sufletului. Am concluzionat doar că am mai crescut puțin, și nu consider a fii un lucru rău.

Și a mai fost o zi colorată. Cu haine vesele, în tonuri de galben, verde, roz, roșu sau albastru. Nu toate ale mele, ci și ale colegelor 🙂

Acum e pauză de concediu scurt, până săptămâna viitoare. Plec prin nordul țării. Revin de acolo cu noi povești de călătorie.

Și total off-topic și ceva mai pragmatic: caut un instructor auto în București (aș prefera să fie pe bază de recomandare, de aceea apelez la blog), care să facă ore de condus fie seara, fie dimineața devreme. Așa, ca pentru corporatiști. 🙂

Să fiți cuminți și frumoși!

Lasă un răspuns

