Lunea de poezie (IV)

n-a mai fost de mult luni starea de graţie. azi, prinsă între amintiri cu cravate galbene şi tabere de care îmi e dor, răsfoiam o agendă veche cam de când am început să mă consider explorator. acum aproape prea mult timp, căci între timp fiecare ne mai pierdem sensurile sau doar le redefinim. am dat de un set de poezii dragi, scrise de oameni frumoşi, cu care am avut ocazia să împart un foc de tabără cândva. în rest, vă doresc o săptămână relaxantă precum o oră de bălăceală şi înot 🙂 Şi să fiţi mereu cei de la care se cere, nu cei care cer (citiţi poezia şi vă daţi voi seama) 🙂

Împrumut

Împrumută-mă şi pe mine

cu un pic de fericire.
spun „un pic” fiindcă ştiu
că picăturile de fericire
se măsoară în infinituri.
Să nu-mi spui că n-ai!
Crezi că n-am văzut
când ai ascuns în buzunar
colţul ăla de zâmbet?
Ştiu eu că mai ai rezerve
şi e bine să faci economii,
dar pur si simplu, nu reuşesc;
aşa sunt eu: risipitoare,
dar iartă-mă
şi împrumută-mă şi pe mine
cu un pic de fericire
şi am să-ţi înapoiez cu dobândă.

(Amalia Uba)
Lasă un răspuns

