Planificări în fel şi chip

Ultima perioadă din viaţa mea se învârte în jurul planurilor şi planificărilor. Mai pe termen scurt, mai pe termen lung, unele profesionale, altele personale…cred că e cazul să le înşir cumva ca să nu le pierd şirul. Sau să îmi fac un Excel cu ele, vorba unei colege 🙂 Vom trece peste amănuntul minor că, dincolo de toate planificările mele, ieri am reuşit să spun că ajung la două întâlniri, la aceeaşi oră. Noroc că distanţa era mică, şi prietenii destul de înţelegători (mulțumesc pe această cale tutror celor implicați, promit să încerc să nu mai fac).

Plan apropiat: 3 ani de Folk Frate (lucru care îmi aduce aminte de o altă aniversare de trei ani, în câteva săptămâni. Concluzia, acum 3-4 ani am cunoscut cei mai mişto oameni din viaţa mea actuală :)) Fără cuvinte, doar „La mulți ani, bă!” și „Îmi sunteți dragi tare”. Prietenii știu de ce, și e de ajuns. Căci nu pot număra orele petrecute acolo, discuțiile cu sens sau fără, momentele când m-am simțit acasă, tonele de zâmbete. Şi e drept că în ăştia trei ani am crescut în fel şi chip, şi m-am schimbat la fel. Dar unele lucruri sunt făcute să rămână. Starea de acasă şi prietenii sunt printre ele. Iată de ce mâine de vedem în Iron. Chiar dacă trec rar de tot în ultima vreme, chiar dacă revederile în afara spaţiului sunt şi ele din ce în ce mai rarefiate, sentimentul de frumos şi oameni dragi rămâne.

Un plan cu contur deja: alergatul prin Herăstrău, de patru ori pe săptămână. Ieri a fost începutul (destul de anevoios), dar avem speranțe mari. M-a întrebat cineva aseară de ce alerg. Recunosc, nu alerg neapărat pentru că e sănătos (asta ar fii fost răspunsul standard 🙂 ), nici pentru că vreau să slăbesc (recumpărarea unei garderobe nu mă tentează). Ci doar pentru că simt nevoia să mă mișc și pentru că dincolo de slăbit, sportul oferă un tonus deosebit care merită efortul. Oricum, trecând peste inconvenientul că într-un întreg tur de lac abia am găsit o țâșnitoare de apă (și aia aproape de finalul traseului), e drăguț de încercat. Mai ales că au pus aparate de lucrat în aer liber, care sunt bune pentru încălzire. Dacă trotuarul ar fii mai bun, nu s-ar înghesui toți biciliștii pe acolo și ai avea de unde bea apă, ar fii minunat. Dar asta ar însemna că am fii într-un parc cu adevărat european 🙂 Apropo, știați că în Herăstrău se află un muzeu? Hai că dau o bere dacă îmi spuneți ce muzeu e și în ce parte a parcului e localizat. Ideal fără Google Search 🙂

Alt plan cu contur. Cum deja am ceva experiență din trecut și o mare plăcere de a mă băga în viețile oamenilor, am să ajut la partea de decorațiuni florale și aranjamente ale unei nunți. În weekend facem teste, revin cu poze. Și dacă vă plac, poate mă re-orientez profesional. Sau cel puțin strâng bani de concediu.

Apropo de concediu, ajungem la planul difuz. Bun, am stabilit că va fii între 11 și 15 iulie o săptămână, restul în toamnă, la marea altora (probabil la Balcic). Conform unui bun obicei, siameza va fii lângă mine, că fără nu se poate. Cel mai probabil cu un interludiu clujean de câteva zile, restul cu somn din plin. Cu toate acestea, dacă nu am chef să dorm zilele rămase, aștept propuneri, oferte (neapărat decente) și idei. Pe lângă toate, rămân planificate măcar un weekend în 2 mai – Vama (pentru dansat nebun pe plajă), o tură de munte și o plimbare serioasă cu bicla într-un weekend. De ce difuz? Păi sunt în plan, dar neplanificate. Aștept propuneri oricând vineri după ora 6 🙂

Pe planul meu, adică al omului care s-a săturat de planuri, dar nici fără niciunul nu îi e bine, mă bucur de zile calde. De rochii lungi și colorate. Și de faptul că încep să cânt prin birou (spre disperarea unora). Şi e bine de tot aşa. Un fel de plan fără planuri.

Să fiţi zâmbitori fără să planificaţi asta.

*ca să înţelegeţi ce-i cu poza: E legată de planuri fără planificări:a visat Andreea într-o seară că îşi face fermă la Moereni, şi în weekendul respectiv am plecat acolo. Pur şi simplu. Planul ei de fermă a rămas în picioare. 

Un gând despre &8222;Planificări în fel şi chip&8221;

  1. In PLANUL tau DIFUZ ai putea sa adaugi si vreo ???? zile sau ???? ore pe ACASA ? Poate am vrea sa te mai avem si cu noi (macar in putinele ore care ne mai raman dupa robia pe plantatia corporatista!!!!).Si mai e si frac’tu, care chiar iti duce dorul mai mult decat gandesti. As putea chiar sa te mituiesc!

Lasă un răspuns

