Azi, vremea şi stare de femeie

Azi a fost o zi oarecare. Sau poate nu. Azi vremea în Bucureşti a fost ca la tropice. Adica: senin, nor, grindină, ploaie, soare, ploaie cu soare, nor etc (cred că a depins şi de zona pe unde era fiecare, eu transmit din Floreasca şi Dristor). Cam la fel a fost şi stare mea. Râs, oboseală, durere de cap, trezit, reacţionat, moleşit, şi un râs sănătos la ceas de seară. Când să plecăm de la birou a început să toarne. După vreo cinci minute aşa, a părut că se opreşte…aşa că hai să mergem şi noi. Ce se întâmplă după cinci metri? Începe să plouă…iar 🙂

Ca nişte bune femei ce ne aflăm, am constatat că a fii meteo dependent e o meserie nasolă. Adică…ok, pot înţelege starea de bine pe care mi-o generează soarele. Şi pot înţelege lentoarea din mişcări atunci când plouă şi e nor. Dar să fac precum un yoyo o zi întreagă, nu e a bună. Am hotărât prin urmare că azi responsabilul de vreme a fost femeie. Că numai ea poate fii atât de schimbătoare să treacă prin aproape patru anotimpuri în mai puţin de 24 de ore.

În altă ordine de idei, mâine începe Festivalul Club A. Şi sunt atâtea trupe pe care aş vrea să le ascult…timp şi oameni doritori să fie 🙂 (că de găsit, ştiţi unde mă găsiţi).

Acum, ne întoarcem la decorarea casei micuţe şi primitoare şi la făcut de prăjituri.

Un gând despre &8222;Azi, vremea şi stare de femeie&8221;

  1. da mi-era dor de tine… mi-au placut pozele de la postarea anterioara… dar cel mai dor mi-e sa te vad asa live la o cafea si-o tigara …si poate o prajitura din aia de faci tu azi cu ness si multa ciocolata! te imbratisez copil…si te pup draga mea

Lasă un răspuns

