Am prins un site mişto în Dobrogea

Foarte rar scriu pe aici despre siteuri. Am în reader vreo 150 de bloguri şi siteuri pe care le urmăresc din diverse motive: că sunt culinare, că sunt îmi plac sau îmi sunt dragi oamenii care le deţin, că sunt de profil (adică legate de etică aplicată, CSR, management organizaţional). Din când în când, descopăr câte un site în care se vede că s-a muncit enorm, în care pasiunea de a face un lucru fain aduce un produs complet şi complex.

Azi, încercam să pun pe o pagină câteva informaţii legate de road-tripul dobrogean din weekend. Din păcate, multe dintre obiectivele istorice vizitate (de fapt, toate cu excepţia unuia), sunt ca şi inexistente pentru responsabilii de turism şi/sau cultură din ţară. Adică, după ce că drumul până la ele are caracter de off-road, când ajungi la locul faptei nu vei descoperi nici măcar un panou informativ care să îţi spună ce vizitezi. Nu costă miliarde de lei şi cu atâtea aplicaţii informatice s-ar putea face nişte simulări pentru a vedea şi ochiul necunoscătorului că în locul respectiv nu e doar o gramadă de pietre în jurul cărora s-a săpat. Am văzut inclusiv străini turişti prin locurile astea, aşa că locul cu siguranţă are potenţial.

Trecând peste aspectele de proastă organizare a ţării, prietenul tuturor, adică domnul Google, a început să primescă search-uri legate de una-alta. Şi uite aşa, din vreo 8 căutări, la 6 sau 7 dintre ele, prima informaţie mi-a fost adusă de Info-Delta. Un site care conţine informaţii complete despre Deltă şi zona Dobrogei de Nord. Un site de unde puteţi creea trasee pentru a vizita parcuri naturale, mănăstiri, obiective istorice sau doar pentru a vedea unde puteţi pescui. Găsiţi acolo, dincolo de informaţii generale despre obiective sfaturi, recomandări de cazare, poveşti din Deltă sau recomandări culinare. Dacă Dobrogea mă convinsese oricum după acest weekend că e o zonă ce merită explorată (şi mi-am făcut câteva insemnări despre zone unde aş reveni), după ce mi-am selectat informaţiile de care aveam nevoie, m-am mai prins vreo două pentru a mă plimba prin Deltă (virtual vorbind).

Mă bucură enorm când descopăr asemenea siteuri. Pentru că ele arată că nu trebuie miliarde de lei pentru a investi într-o pasiune, ci dorinţa de a începe ceva bun. Plus voinţa de a continua. Scurt pe doi, jos pălăria în faţa lui Nicu şi a Info-Deltei. Vorba cuiva: foarte tare, frate!

Un gând despre &8222;Am prins un site mişto în Dobrogea&8221;

  1. Multumesc pentru aprecieri si ma bucur ca v-am putut fi de ajutor prin informatiile oferite.
    Multumesc si pentru cuvintele frumoase despre Dobrogea de Nord, o zona minunata si salbatica ce inca asteapta sa-i fie recunoscuta adevarata valoare

Lasă un răspuns

